Tjeeeenare ledighet!!

Som Carro tidigare berättat så är jag äntligen leeedig! Kanske inge å hurra för eftersom jag ska operera handen på måndag :S men först semester under helgen!! Då kör vi ALL IN - som om vi inte alltid gör det ;)

Fick ju ett fint välkomnaden när jag kom hem..present å ett fint kort å ballonger i taket! I paketet fanns det jätte goda ferarribilar, som jag åt upp innan maten. Det va Carro som lagade mat, då tar det lite tid.
Kortet va på en kossa, ingen som kommer å fatta det roliga med det. Så struntar i att berätta..men kan säga att jag tokskrattade när jag öppnade det!

I morse vaknade jag utaV att Carro låg å juckade i mot mig, haha, undrar vad hon drömde om?!?

Nu ska vi tydligen dansa till Wii, VIIIIVA LAAAS VEEEGAS ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback