Tears..


Vilken fin dag vi har haft idag. Vi styrde blåa racerbilen mot min mami & papi för att mata deras katter (okej ena är min så man är väl tvungen att ställa upp). Åkte vidare till vår favvoaffär, la systembolag. Shoppade lite där sen gled vi vidare. Gjorde ett stopp hos våran kära mormor (ja, jag och Erika har samma). Satt däroch pratade ett tag innan vi for hemmåt igen. Gjorde ett snabbt stopp på ICA, så jag fick träffa älskade Hans Per Olof Bohlin. Fick en puss och en kram sen va vi tvugna och ta oss vidare.

Vi storstädade lägenheten, damma, dammsög och torkade golven. Sen grillade vi och tog oss ett glas vin. Över till coop och pantade en massa flaskor och köpte godis.
Dansade några låtar på wii och sen skulle vi kolla på film. Remember me båda hade sett den filmen, Erika tröttnade rätt snabbt och gick å la sig. Så här  sitter jag nu och grinar för mig själv. Känns ju inte alls dumt nej.
Men nu ska även jag gå och sova, imorgon måste ju väckarklockan ställas ;)

Godnatt
//Kakkan

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback