Riktigt jävla förbannad!

Ligger å drar mig i sängen lääänge idag, det är ju så pissigt att gå upp å duscha när jag vet att det tar sån tid att plasta in handen å sen bara duscha med hjälp av en hand :/ Glider till slut in i duschen iallafall...å när jag "bara" har balsam å tvålen kvar att skölja ur, vad händer inte då??? JOOO dom stänger av vattnet?!!!!!!? Seriöst, vad faan ska jag göra? Står kvar ett tag för att se om det kommer tillbaka..men icke!! Å Roslagsbostäder har lunchstängt - SUCK! Bara att sätta på sig handduken å sätta sig å vänta tills dom kommer tillbaka från lunchen...

Det va något akutläge så dom va tvugna att stänga av - å så skrattade dom åt mig när jag sa att jag stog i duschen, otippat ;)
Men fick ju bara vänta i 30 minuter :P


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback