Lyx

Det bästa med att vara sjukskriven är att Carro får fixa saker åt mig, idag har hon målat mina naglar. Det blev ju inte allt för seriöst eftersom det spårade med skrattanfall som vanligt. Men det duger ;)

Glömde ju bort att berätta att jag köpte en grymt god parfym när vi va på täby centrum. Luktar gudomligt gott :D Ed Hardy så klart, om det va någon som inte såg det :P


I natt kommer inte Therese hem vilket betyder att jag tar hennes säng. Det är jätte skönt att sova där - blir kolsvart i henne rum. Plus att jag slipper smatterbandet Carro ;)

Carro har ju tagit över min spotify, får knappt önska en låt, så nu sitter jag å lyssnar på youtube! Råkade bli lite Tiesto å power mix. Kan lyssna på den hur mycket som helst utan å tröttna!!!! ME löööv!

/Erika

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback