Hej hej välkommen


Hej hej hej..
Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Verkligen ingen aning, nope helt tomt...

Ungefär lika tomt som det har vart i Erikas hjärna.
i helgen lät det såhär..:

Erika: Jag sitter bara och ler när jag tänker på vad jag tänkte igår när jag såg dig.
Carro: Vad tänkte du då?
Erika: Jag tänkte ingenting...

Jag blir dessutom tvingad till å sitta i soffan till desperate, satt skönt i "vilopausfotöljen" i köket. Jag som inte ens tycker om Desperate, förstår hur ni killar känner er när ni blir tvingade att kolla på konstiga serier. Det är nog jag som är killen i det här förhållandet..


Nu ska jag pilla mig lite i naveln, inte jättelätt när piercingen sitter ivägen men ska försöka iaf...
//Carro

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback