Bilder i massor

Massa färger att välja på, men vi valde ju svart

Carro får på sig fransar

Jag färdig fransad

Får håret fixat, eller? ;)

Lollo älskar att plåga mig


Snygg va?


Underbara lockar

Puss


Fääärdiga



Usch så jobbigt det är å skriva när ena handen är mupp..får bli pekfingermetoden med högerhanden! Men nu är handen äntligen opererad! Så nu väntas 4 veckors sjukskrivning :/
Ingreppet tog hela 13 minuter :P Fick ju lugnande å tydligen så pratade jag en del när jag "sov", haha! Sa åt syrran att jag inte ville veta vad jag hade sagt, men lite han hon å berätta - hade pratat om "listan", att Carro hade legat med en polis å att jag hade kysst en främling, VARFÖR???? När jag opererar nästa hand så blir det INGE lugnande!!!!! Påminn mig om det ifall jag säger nått annat ;)
Fick ligga på IVA i ca 2,5 timmar innan doktorn kom å "skrev ut" mig..lite segt!!

Fick underbart fina blommor av Jonny bara för att jag hade operarat mig!! Tack kära du! Inte alla dagar man får blommor :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback