Ojojoj vilken kväll

det blev igår :/
Carro gjorde det jag avskyr mest över allt - blir lätt så när hon knappt ätit nått å sveper i sig vodka!
Här ligger hon i allafall å känner efter hur hon mår ;) 

Så här glad är jag över det - Vägrar å höra vad hon gör :S


Jag rullade hem runt 05.20 å Carro kom hem runt 10 snåret...hade hoppats på att hon skulle glida hem i morgonrocken hon hade på sig innan jag gick hem. Men inte.. :(

Underbara Johan å Christian va här å kollade in vart vi bodde i dag å dom hade med sig Donken mat, Gissa hur glada vi blev?!? :D
Sen har vi inte gjort många knop idag..helt okej ändå. I morgon blir det att gå upp tidigt. Ska vara i Rimbo 7.45 å sen åka vidare för att serva bilen - Booooring!!

Puss å kram/Erika

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback