Klockan ringer

alldeles för tidigt på morgonen!! Igår fick jag lov å gå upp tidigt då va det skolavslutning för mosters älskling som slutade i trean :)
Glädjehopp för 10 veckors sommarlov! Lite avundsjuk är jag ju..vill också ha sommarlov igen ;)

Sen blev det powernap/solning hos syrran!

I morse ringde den där jävla klockan tidigt igen :/
Bara att gå upp å åka till Danderyds sjukhus för läkarbesök. Lätt dom bästa läkarna jag har träffat!!! Idag tog det en timme å gå igenom massor, annars brukar man bli utslängd efter en kvart - tack å hej typ!
Har fått nya mediciner att prova å se om det blir nå bättre, tvivlar på det, men är villig å försöka. Känns ju inte som om det kan gå å fel håll. Ska även få tid för magnetröntgen :/ Läkaren trodde att inom loppet på 1-2 år så kommer allt att vara som vanligt igen :) Det skulle ju inte vara fel. Hon sa även åt mig att jag ska börja äta mycket bär..så hon sa åt mig att åka hem å äta yoghurt å bär. Så det blev det till lunch!


I morgon ringer klockan igen för då ska Dennis ta studenten!! Åhhhh det vill jag också vilja göra igen, jag kanske ska smyga upp på ett flak i morgon. Det ligger nått på kylning åt dig Dennis ;)

/Erika

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback