Blåsigt i bak

Hmm, vad har vi gjort idag??

Ställde klockan tiiidigt i morse å skjussade Therese å Jonny till Arlanda. Carro fotade nog allt som gick å fota när vi gled igenom Rimbo :S

Gillar frökens teknik ;)

Snart kan hon det här!

Va å hälsade på farliga hunden :/


På väg till Arlanda körde Carro box-dansen

Väl framme - HEJ DÅ!! Vink vink!!


Jag åkte upp till min mor & far med syster å familj för lite fika å sommarstädning av bilen. Carro åkte hem för å jobba lite :/
Hos mami å papi så fick vi sällskap till fikat, syrrans barndomskompis å familj. Dom kom i grymma bilen, självkart åkte jag å syster med dom hem å lämnade min bil till Johan. Inte alla dagar man får chansen, så då får man ta den ;D

Ta nu, nu blåser det inte, Eller??



I morgon är en GRYM dag - SUMMERBURST!! WOOP WOOP! Adrian Lux - Dada Life - Avicci - Eric Prydz å DAVID GUETTA!!! Yeah!! Någon mer som ska dit??


/Erika

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback