Tillbaka i Norrtälje

Efter en helg i Rimbo är jag tillbaka i mitt kollektivboende, fast jag är ensam hemma. Dom andra två är å jobbar å kommer hem i kväll :D Finns inte för mycket å klaga på - förutom att jag tror att Carro har snott mitt täcke när jag har varit borta :/ Å man vet ju aldrig vad hon har för aktiviteter för sig när hon är själv hemma :P

Igår kom syrran på att vi skulle gå ut å ta oss ett glas vin, händer inte allt för ofta att vi gör det tillsammans. Ringde till Kotten för att lura me henne ut - det behövdes verkligen inte då dom redan satt å drack vin i hennes uterum. Så jag å syrran rullade dit :)

Jag å Kotten, men jag va tvungen å klippa bort henne eftersom hon vägrade å ha ögonen öppna på nått kort!!!

Kottens underbara hund (?), lika stor som en häst!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback